Ska jag eller ska jag inte =/

måndag betyder SO - prov med mats!
var skit nervös eftersom att det var första provet
för åttan, men det gick skit bra , mkt bättre än vad
jag hade trott. :) Hade Vikarie på NO:n idag
det var en pensionerad gubbe men skön
och bra som fan! :) vill verkligen ha honom
igen :(  Pratade med mamma idag och att
pierca sig. Jag fick men hon tycker inte att jag
ska pierca mig i ansiktet. Jag vill ju så gärna
men det skaver som satan på tänderna och
tandköttet och det värsta jag vet (näst efter spindlar)
är tandläkaren och jag vill ju absolut ha bra och fina
tänder. men jag vill ju så gärna ha en!!!!!!!!
Svårt val , jag vet inte hur jag ska göra .
Therese, du som har en piercing , du kan väll
prata med mig och ge mig lite information
om när du tog den o.s.v .
hoppas att jag kan fatta rätt beslut. =/


/  Amanda     ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0