Temadag för AE5

God kväll!
Jag ligger lite efter i tidsschemat. Vi denna tid brukar jag
egentligen ligga i sängen och läsa men nu sitter jag vid
datorn och skriver i bloggen. det borde jag faktiskt gjort
för en stund sedan.
Idag hade vi temadag i skolan igen men denna dag visade
vi för AE5. Publiken var rätt tråkig fast vi hade såklart kul!! :D
Efter skolan åkte jag och mamma upp på stan, vi skulle
shoppa lite åt mig, men såklart hittade jag inget, eller jo
jag hittade för sig ett linne och en tunika (bilder kommer imorgon)
Senare kom Evelin och vi va ute och satt i parken , snacka
och sådana saker.
NEj nu måste jag verkligen gå och lägga mig.

Lite bilder från temadagen:


Moa, Astrid, Frida - dansar till Super Truper.


Vicco, Astrid, Evelin - dansar till YMCA


Jag var ful och vicco var kort galningen.


Evelin, Amanda - At the beginning


Vicco, astrid , Evelin + lärare dansar till YMCA


Gladfärgarnas IK (astrid, moa, vicco, frida, evelin.)


SÖÖTISARNA! Vicco, Evelin, Astrid. <333


Kommentarer
Postat av: den som betyder mest<3

du vet redan att jag vill ha alla bilderna, ;)<3

dagen var en värd dag, puss<333

2009-04-28 @ 22:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0