Would you marry me?

Hej alla glad och pigga!
Själv är inte jag så jätte pigg, gick hem från skolan
p.g.a all huvudvärk och ja annan värk!
Har legat i min säng och degat hela tiden, det är så
tråkigt att bara ligga där, fast ändå skönt på något
sätt. Har iallafall läst i boken och fått i mig två koppar
kaffe och lite mat, hahahaa kaffet va kanske inte så
bra men är man kaffe sugen så är man! ;)
Klockan är redan halv åtta och jag tycker tiden går så
himla fort nu framåt kvällen så där. usch!
Imorgon får vi se om jag går till skolan , kan inte avgöra
det nu men får se imorgon bitti.
Nu om en halv timma börjar Inför Euriovision song contest
och sedan kl 21.00 är det Spårlöst.
Fast innan det blir det att läsa ett kapitel till..............eller två!



Jag lovar att älska dig varje dag i all evighet!
Vill du gifta dig med mig?

Jag dör på denna text! <3


Kommentarer
Postat av: ivar

åhh, så gulligt :d

"do you wanna see the ring?"

"no!"

haha!

2009-04-22 @ 20:59:48
URL: http://astridpaulsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0