Äntligen kommer jag upp för backarna!

Jag är ledsen för dålig uppdatering men jag hade inte
tid att blogga igår, var tvungen att gå och lägga mig, klockan
stack i väg så fort i går kväll.
Skoldagen har väl varit sådär. Det går lite segt och trögt nu i
starten då vi antingen bara får nya böcker eller pratar om vad
vi tycker att vi ska göra under höstterminen , alltså inom det ämnet
som nu vi har.
Efter skolan skjutsade Evelin mig hem eftersom att min moppe
är inne på service, efter det så hade pappa tydligen hämtat moppen
och då hämtade han mig så jag fick köra hem den, Fyfan vad bra
han gick nu. inte seg i backarna längre!! HURRA! :D <3
Drog till mormor direkt, skulle klippa hennes gräs.
Nu ska jag fixa mina naglar som behövs. Ska göra snefranskmanikyr
av färgerna ljuslila och persikofärgad. Toppade det med Ben&Jerrys! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0