i.d. BareMinerals.

Hejsan.
Nu är det måndag igen och bara en vecka kvar tills
skolan börjar igen! gud vad tiden går fort. Fast det ska också
bli riktigt roligt och skönt att börja igen. Att komma in i
den normala vardagen igen. Det säger jag säkert bara nu och
om en vecka är allt som vanligt igen, man börjar räkna dagarna
tills nästa lov.
Idag har jag gjort lite allt möjligt. Har hållt på att plocka ordning lite
på rummet , jag gjorde det mesta igår men inte allt, sedan är det bara
dammsugningen och barummet som är klart.
Ska göra om mitt rum också, ni vet ut med det gamla och in med det
nya. En liten renovering helt enkelt. Ska då undersöka mått och sådant
till saker som jag tänkt köpa.

har även varit på Spahuset idag -bokat tid till en nu acnebehandling och
sedan köpt i.d. BareMinerals Det är ett mineral smink utan tillsatta medel
eller liknande.
Köpte ett "Try me kit" för 400:-
Dom produkterna är inte normala utan i resekitstorlek.



I detta packet ingår:

- En resemineral foundation.
- En rese mineral veil.
(den placerar man efter faoundation på skimrande ställen)
- En borte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0