It's a feeling.

Lyckligt vis är jag frisk imorgon för jag mår mkt bättre men
jag vet inte riktigt. Idag har jag inte heller gjort något.
Har mest spenderat tiden i soffan/sängen.
Försöker att vila så mkt som möjligt så jag är tillräckligt frisk
tills på måndag.
Men idag hade jag lite mer ork så jag bestämde mig för att
ta en liten sväng med moppen. Har ju inte varit utanför dörren
på 2 hela dagar så jag ville ha lite frisk luft.
Tog då en sväng ut till farmor och farfar. tog en kopp kaffe med
farmor och vi hade verkligen en lång pratstund! :D

Dagens klädsel: (förutom mysbyxor, sovtröja och raggsockor som
jag gått med i 2 dagar.)



Skjorta från H&M
Jeansleggings från Vero Moda
Klockan från U&P
Ring från Gina Tricot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0