Skolfotodagen

Onsdag idag och just denna dag när det är skolfoto och
allt, just denna dag man vill vara lite extra fint så ska det regna!
Då menar jag inte lite småregn utan det har hellregnat nästan
konstant hela dagen!!.
Skolan var helt okej och jag är så glad att skolfotot äntligen är över.
En sak måste jag bara på peka och det är att den här tjejen som tog
kort på oss var nog den bästa fotografen vi någonsin har haft!
Man är ju oftast skinki och vill jätte gärna se på sina bilder. Vissa
har varit jätte sura och sagt att man inte få se och vissa säger
att man inte får se men det slutar med att man får titta på en bild
i typ två sekunder. Men fotografen som vi hade nu sa att hon skulle
ta 3 bilder och sedan fick man välja vilken av dom tre man ville ha! :D
Ingen av mina tre bilder blev bra så jag blev rätt besviken.
Efter skolan hänga jag med Evelin hem en stund , käkade lite och sedan
satt vi mest och snackade! Nu ska jag snart hoppa in i duschen
för ikväll blir det tidig säng för jag är sjukt trött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0