White Noise

Hejsan
Detta inlägg skulle egentligen komma igår kväll men då började
min blogg och hacka så det gick inte att publicera.

Igår så var jag med pappa och A-b ut till farmor och farfar,
han skulle lämna en borrmaskin till farfar och då passade
vi på att fika också.
Senare åkte vi till Ö&B och IKEA. 
Efter att vi kom hem satte jag igång att  städa , då gjorde jag en
grundlig städning av mitt rum + att jag rensade ut lite gamla
kläder som jag inte använder eller som är för litet. 
tittade på en skräckfilm White Noise. Den handlar om en ny teknik - EKF -
döda personer kontaktar dig genom det , med rätt teknik kan du både
se, höra och spela in dom.
En riktig bra film som jag rekomenderar. Men den var inte så läskig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0