Vinn presentkort och biobiljetter genom några klick!

Jag tror att ni tänker som jag att det är helt toppen att få
presentkort när man fyller år eller när man kommer på att
man har kvar presentkort som man glömt att man har.
Nu kan du få presentkort på nästan vilken affär du vill genom
att bara klicka runt lite på internet.
Det ända du behöver göra är att gå med i gratisbio och
registrera dig.
Denna sida går ut på att du samlar ihop poäng genom att
besöka olika hemsidor, värva kompisar , blogga om gratisbio
och delta i olika tävlingar där man kan vinna otroliga priser!

När jag hörde talas om gratisbio så tyckte jag att detta värkade
vara något som absolut inte funkade, men oj så fel jag hade!
När jag samlade poäng så hade jag inte bara roligt utan jag kom
även mer och mer närmare presentkort och det gjorde att jag fick
en kick av att fortsätta.

Du kan samla hur mycket poäng som helst och sedan kan du byta
ut det till antingen presentkort eller biobiljetter!

Så gör som jag , bli medlem på gratisbio och börja tjäna poäng!
Om ni registrerar er via min länk så får du 75 gratispoäng! Låter
inte det helt suveränt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0