SNÖÖÖÖÖÖÖÖ

Hejsan.
Har inte bloggat på ett tag, känner verkligen inte för att blogga.
funderade på om jag skulle lägga ner bloggen men när dom tankarna
kom upp så blev det fart på mig och ska nu börja skriva varje dag igen.
Ska ialla fall skriva fram till nyår och sedan får jag se hur det blir.
Kommer kanske ha med mig datorn till Gran Canaria så jag kan uppdatera
med bilder och grejer därifrån! Gud det ska bli så kul, jag längtar så! :D
Idag så var det den sista dagen med vanliga lektioner i skolan, känns så
sjukt skönt!! :D Dom tre sista dagarna är bara roliga och kommer gå hur
fort som helst, och sedan är det jullov. Behöver verkligen det nu.

Finns det någon som är lyckligare än vad jag är nu. Snön har äntligen
kommit och det är ju det som hör december och julen till, hoppas hoppas
hoppas att detta kommer att hålla i sig åtminstånde till jul.
Imorgon blir det en sväng på stan efter skolan, ska titta på en ny klänning
till julafton/julavslutningen!

Ses imorgon! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0