Behrn Arena.

Idag är det Onsdag och om man räknar med helgen som har varit
så har halva lovet gått! ;( jag bara känner hur dagarna räknar in och
skolan börjar igen. Usch, blir så himla ledsen bara jag tänker på det..
Min dag har iallafall sett hur så här.


- städat mitt rum -
- varit på berhn arena/max med evelin -
- shoppat lite med evelin -
- handlat med mamma
-

Så har min dag sett ut och nu ska jag göra detta.

- gå hem till pappa och hämta saker - 
- måla på mina naglar - 
- fika med Té & semla - 
- kolla på Grey's anatomy - 



denna köpte jag, alla säger att den fungerar perfekt så jag ska prova! 





Köpte även denna för att mina naglar är säääämst och jag behöver förstärka 
dom innan jag ska lägga på min franskamanikyr.


nej nu har jag suttit här alldeles för länge. nu måste jag gå hem till pappa.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0