Fredag..

Hej på er!
Denna morgon har gått åt till att sitta vid datorn.
väntar på att evelin ska komma hem från vintrosa
för sedan bär det av till gustavsvik med Evelin,
Danny, Niklas & Emil.
Roligt ska det bli! har inte varit där på typ 100 år. 
Nu när jag sitter här och bloggar känner jag att jag
börjar bli en aning smått hungrig. Ska nog gå ner
och göra mig lite pannkakor för omväxlingens skull.
kommer blogga ikväll med och berätta hur dagen blev.
Det blir ju också filmkväll hemma hos Evelin! ;) 
Nej , nu vill min mage ha mat så nu ska jag kila ner.
     
             Tjingeling och ha en bra fredag!

                                                                                       


 
/ AMANDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0