Glass&varmahallon <3

HalliHallå!

Ja vad ska man säga. Ny dag med nya möjligeheter. :S
Denna måndag har iallafall börjat SKIT rent ut sagt .
Dagen har väl varit bra och såå men jag är skit deppig,
börjar få ont i halsen och känner mig hängig , men jag
har inte tid att vara sjuk så jag tänker ta mig till skolan i allafall.
!! :D Kören idag gick helt okej , förutom att vi är typ 42 personer.
Gunnel har ju typ tagit in MASSA folk som ska vara med under
Sonja Aldén projektet. HOPPAS att dom försvinner , saknar min
gammla mysiga kör - Cantemus , men men vill man att det ska
vara bra får man väl stå ut , det kommer iallafall bli JÄTTE
mäktigt sen när man har fått till det och alla kan sina stämmer
och allt, Så grymt kul kommer det att bli då .
Nej nu ska jag fixa lite té sen blir sängen tidigt , måste krya på mig.
Kl 21.00 är CSI - NY <33333333333333333333333333333


P.S - Ni som vill ha biljetter till Sonja Konserten så kan jag fixa,
hojta till bara! ;) det kostar 325 :-  jag har fixat lite billigare ,
annars kostar det typ 400 :-
325 :- det är det priset som gäller!!! D.S


hsdhhdhd




hdxh

Jag kom på att det skulle sitta väldigt fint med Glass&Varmahallon till tét. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0