Gustavsvik/Melodifestivalen

HejHej :)
Vaknade upp hos Evelin idag , det vart en häktisk dag igår. Vi va vid Gustavsvik
runt 3 och sen va vi där till 7. Efter det cyklade jag och Ewwe hem till henne.
Satt lite vid datorn och så , vi väntade på att grabbarna skulle komma.
När dom kom gick vi iväg och köpte pizza och satt och käkade och
snackade typ hela kvällen. Dom stack hem runt 1.
Glömde kameran så det vart inga bilder under kvällen :(
Idag satte jag och Evelin oss och kollade på Sunes Sommar samtidigt som
vi åt frulle. :) Vid 1 gick jag ner till mammas jobb (USÖ) hon slutade vid 2
så jag väntade på henne för att få skjuts hem :D Nu har jag mest suttit
vid datorn och så. Vet ej riktigt vad jag ska göra. Börjar få ångest över att
skolan börjar på Måndag, JAG VILL INTE !!!! Det finns nog ingen som vill det heller.
Men det är bara att gilla läget, kommer att gå bra!
Nu ska jag gå upp ¨på mitt rum och börja röja lite innan min jobbiga och åter
jobbiga lillebror kommer hem och ska förstöra min dag!

Ikväll blir det iallafall schlager. Jag och min kära mor kommer såklart
sitta fastklistrade framför tv:n ikväll! hahaha :D Hoppas att Molly Sandén
och BWO går vidare, det är dom ända bidragen som kan lyckas i globen.

Ha en bra fortsättning på lördagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0