Imorgon gäller det..

God eftermiddagen/Kväll.

Usch! denna dag har gått fort likaså denna vecka. :(
Bara tanken på att skolan börjar imorgon gör mig spyfärdig. Vill verkligen inte.
Skulle NÄSTAN kunna göra vad som helst istället för att gå tillbaka till den dära
äckel skolan. Tror faktiskt dom flesta håller med mig.
Har sett att jag har fått lite mera besökare på min blogg, roligt roligt får jag säga! :D
Min dag har sett ut som så att jag har varit hos g-mormor med Jenny, Charlie
och Robban och käkat mat. Kom hem vid 3 tiden. Sen har jag lovat mamma att plocka
ordning på mitt rum, och ni som känner mig vet ju att jag aldrig kommer igång med
saker och ting, hatar det men jag kan oftast aldrig slita mig från datorn för att städa lite.
Tar högst en halvtimma att städa mitt rum men ändå känner jag att jag orkar inte.
FÖRSLAPPAD TONÅRING! (som mamma brukar säga) jag kan faktiskt säga att jag håller med.
Sitter här nu framför datorn, lyssnar på Lady GaGa - Pokerface och dricker thé.
När jag har skrivit klart detta inlägg ska jag faktiskt slita mig från datorn och städa på mitt rum.
Ska nog förbereda packningen tills imorgon då jag ska till pappa.
Ikväll är det BECK - Advokaten, så då sitter man fastklistrad vid tv:n igen, hahahahhahah
ha en skön fortsättning på Söndagen så hörs vi imorgon .

/ Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0