aftonbladet.

Tjooooosan.

idag gick man upp kvart i 8 . :) hahahah kul va?'
ja va tvungen att göra mig iordning och sånt innan
jag skulle ut och lämna aftonbladet! ;) hihihi.
va klar typ vid 11 då gick man hem igen och kollade
på skidskytte. Skulle egentligen vara med Tillan idag
men det blev inte så tillslut. hade ingeet att göra där ett
tag så jag gick upp på stan själv i regnet, hahaha
så fick man med sig lite saker hem!
Nu har man kollat på Körslaget med EvelinBülow hemma
hos mig , nu är det paus på Wallander - Mörkret-
sen blire sooooova för imorgon är det aftonbladet som
gäller ! ;) hihihi

Ciao


hsdhhdhd





Böcker.

Dom hära böckerna köpte man! :D


tröööja

denna snyyygga tröja! ;)


BH

plus denna BH:n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0