Fredag...

Hej alla människor.
Idag är det Fredag och det innebär helg!! :D  så himla sköönt. skolan är för
tråkig. men men, det rullar väl på ändå. =/
Efter skolan åkte man hem till mig och packade lite, evelin hängde såklart med.
sen vart det att hyra film på Maxim med Evelin och hennes mamma.
Nu har man ätit mat och kollat på Let´s dance med älsklingen min. :):)
sååå himla roligt, faaast lilla skadade handen , isse roligt. :(
det va mitt fel för att jag glömde bort att det stod en stekpanna i ugnen som
jag glömde att ta ut. men men , så kan det gå....
hoppas att folk läser nu när jag börjat blogga igen.
Nu är det dags för Wallander med älskling! :D så himla brrraaaaaa!
Ha en skön helg alla läsare så ses vi imorgon ;)
Cíao.

hsdhhdhd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0