If i need you , can i trust you? :O

Hej allihopa denna fredag.
Jag hoppas att alla hare bra för jag har det bääääst! :D
Just nu är jag värsta taggad för audition imorrn. Lisa har nu fixat
min gitarr så nu är allt på topp! Jag har bestämt låt , dans får jag
lära mig där borta. :) det negativa är väl att jag har hört att det är
JÄTTE många som har kommit vidare och det är tydligen jätte
många KJ barn så man har ju en stor konkurrans , men man
behöver inte gå på KJ  för att vara bra! ,dt är många som tror.! :(
Men jag ska banne mig visa att en tjej från Mellringe kan
spöa skiten ur KJ barnen ! hahah :D
Någ om det , idag var ju faktiskt i skolan och det va la okej .
Efter skolan åkte jag upp på Hindersmässan med honeyboney! :D <33
Vi checkade runt lite och hade allmänt kul , även fast man frös häcken
av sig! men men , plus att man frös som en sate och då hade man ingen
känsel i typ hela kroppen! det är inte skönt ska jag säga .
nej nu ska jag fortsätta titta på Let's dance och sedan blir det en grymt
tidig säng för jag behöver sova plus att jag ska upp tidgt , Aftonbladet vettu! ;) <33

Very nice - Kaninbajs ;b


hsdhhdhd





                                                                                                 



If i need you, can i trust you? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0