Onsdag - 1 dag kvar.

Hejhopp!

Dagen idag har la varit så dära. Både idag och igår va en sådan där liten tjur-/depp-dag!
usch , det var riktigt tråkig dag! :( men men , i måndags fick jag iallafall reda på en
väldigt väldigt väldigt väldigt rolig sak! För ett tag sedan hade jag skickat in en ansökan
på musikalen "Berts Bravader" som ska sättas upp på parkteatern i sommar.
Fick ett mail av parkteatern att jag har gått vidare till AUDITION!!! :D :D :D:D::D:DD:D
Är så hiiiiimla glad! Jag ska läsa repliker, dansa och sjunga. Jag har ingen aning om
vad jag ska sjung och det är redan nästa helg 31/1 som jag har audition så jag har lite
lätt panik ångest! jag måste ju ta en låt jag kan och gillar, det är väldigt svårt att hitta.
men men , man har ju vänner som kan hjälpa till, Lisa skulle också hålla koll på låtar
som hon tycker passar mig! hahah :D
idag är det den 21 januari och imorgon blir man 15 åR!!!!!! :D
Dagen kommer bli så himla lyckad känner jag på mig! :):):):):):):):):):):):):):):):)
släkten kommer och man får paket och massa annat!
nej , nu är det dags för Top Model och sen är det sängen . Är så himla trött
så jag skulle kunna gå och lägga mig för natten redan typ kl 5 hahha :D
men men , så är det när man lägger sig sent och går upp tidigt.
ska försöka blogga imorgon på hur min 15-årdag har sett ut. ;) <3

love'


hsdhhdhd




How should i trust you again?


Kommentarer
Postat av: mathilda

vi får styra upp att vi ska ses lite oftare tycker jag :) saknar dig lilla gumman! <3

2009-01-22 @ 20:53:55
URL: http://maathildaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0