Sjuke..

HEJ!

idag är det Torsdag och jag har varit hemma från skolan idag med. Mår
mkt bättre nu så det blir skola i morgon!
har suttit vid datorn och kollat på film typ hela dagen , så himla skönt men
ändå tråkigt. :( Har ångest också för att jag inte har valt en låt en , plus
att jag har typ inget tränings tillfälle så det är väldigt körigt, skulle egentligen
övat och sånt idag på musiken men jag va ju hemma, har ju ingen D- sträng
på gitarren heller så det är väldigt kris nu!!  :( :(
Har nyss pratat med Evelin i en halvtimma så nu är hennes dag bättre! haha ;)
Nej nu måste jag göra nått. Ska dricka upp mitt kaffe och sen in i duschen,
innan man ska upp en liten stund på hindersmässan. 

ciaociao <3

hsdhhdhd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0