Kalmar dag 1

Hejsan! Nu är jag äntligen hemma i örebro igen.
Nu kommer en uppdatering om min semester i Kalmar.


Första dagen så kom vi ner kl 11. Vi hade åkte bil sedan
kl halv 7 så man var rätt trött efter att ha sovit, varit vaken.
Vi fick inte hotellrummet precis när vi kom dit så vi drog
en stund över till Öland. Det var bara bron som skiljde
så det tod bara en kvart.
Vi åkte till ett ställe som heter Saxnäs. Där solade vi och
badade i Östersjön!
Riktigt skönt vare måste jag säga!
Det dåliga var bara att jag brände mig som fan den dagen.
Var röd på hela bröstet och axlar.
Senare åkte vi tillbaka till Kalmar och checkade in. Hotellet
var verkligen ingen höjdare och det var rätt trångt.
Vi hade fått ett rum med två enkla sängar plus en hoppfällbar
säng som jag skulle sova i.
På kvällen åkte vi in till Kalmar centrum och käkade på en fin
restaurang som heter Mamas&Papas














ett minus var att motorvägen var bakom hotellet och som ni kan
se byggde dom bakom motorvägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0