Dubbel träning.

God morgon!

Jag vaknade klockan halv 6 av att själv va pigg! väldigt ovanligt, jag brukar aldrig
vara pigg på mornarna. Jag kunde ju inte sova igår heller så jag vart väldigt förvånad.
Sitter här och väntar på att tiden ska ticka iväg. vart klar väldigt tidigt idag.
Idag är det kör. sista Måndags träningen innan konserten. Istället för 1 ½ h så blir det
2 ½ h . kommer vara jobbbigt att sitta och sjunga så länge.
Det verkar som det ska bli fint väder idag! det passar bra för då blir man på gott humör.
Nu ska jag kila , men innan det slänger jag in en dagens klädsel.

Skjorta - H&M
Långt linne - Wear it
Leggings - VeroModa
Bruna knä strumpor - Indiska

(syns ej)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0