Eye to Eye

God kväll!

jag ska snart gå och lägga mig och läsa men först ska jag skriva
ett kort inlägg om dagen.
Skolan har varit så där typ som vanligt! Det får gå.. Jag tänker på Evelin
hela tiden , med att hon ligger vid poolen med 30 graders värme i solen på
Teneriffa. :( jag blir AVUNDSJUK! jag vill ocksåååå.
Imorgon har jag en kort sovmorgon , får sova en halvtimma extra :) Inte så
mkt men det räcker för lite mer sömn.
Innan jag avslutar så ska jag lägga in en skit bra och en uppfriskande glad låt
som är med i Janne Långben the movie och ni har sett den? :)

God natt!

EYE TO EYE

Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Hmm.. jag tränar mer än någonsin just nu så den enda dagen jag har tid i veckan är idag. Men det är ju lite sent påtänkt nu kanske :P

2009-03-18 @ 07:34:30
URL: http://theresestromberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0