Fredag.

Halloj!

herregud kompisar små, det är FREDAG! jag bara känner hur glädjen sprutar
ur mig p.g.a att jag har varit sååå otaggad på skolan och jag bara kände att
jag behövde detta. Pricken över i är ju också att man har studiedag på Måndag
så man har långhelg! :D JIPPIE.

Hade prov idag också. Det gick verkligen dåligt. Kunde inte någonting, gissade
typ på allt. Provet va inom samhällskunskap. Jag hör bara på ordet att det inte
låter kul och nej , det är det inte heller. huhuh :(
efter skolan följde jag med Evelin på stan en stund , käkade på La Baguette
och så + att man såg/träffade typ hela skolan! svär alla va på stan . hahahha

Nu sitter man och kollar på let's dance. Hoppas verkligen att Elisabeth
Höglund åker ut idag. Sen är det bara dom 4:a bästa kvar! :D



Imorgon ska man åka iväg på stefan&krister. Ni anar inte hur mkt jag har längtat efter
detta. Mina drömmar har gått i uppfyllelse.
- Jag har varit på inspelningen av svensson,svensson
-  efter imorgon har jag varit på 2 föreställningar av Stefan&Krister!

Nu är det dags att spela lite musik och kanske fixa lite på bloggen, vill få till den
riktigt snygg men jag lyckas aldrig.

/ AMANDA


Kommentarer
Postat av: nicolina

svar: ah precis, det är inte kul med bara konserter hela tiden:)



tack detamma:*<3

2009-03-06 @ 21:31:57
URL: http://nicolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0