Hata coca-cola!

Hej på er!

Gud jag blir så glad över att det är så fint väder nu för tiden. jag kan ha på
mig skinnjackan nu! :) fast idag blåste det kallt så det va inte bra, ser ut som
om det är varmare än det är.

Skolan idag har varit bra! Torsdagarna ibland är jävligt bra. Det tråkiga är
att vi inte gör så mkt på musik-profilen längre, nu håller vi på att planerar
för småstjärnorna. Jag saknar det gamla med att alla satt i varsitt grupprum
och övade på sina låtar. :D

Kom på att snart får man månadspeng och då blir det shoppa! eller kanske inte.
jag shoppar så mkt , hahha jag kanske är huvudrollen i "en shoppaholics bekännelse"
Men jag måste lära mig att inte spendera alla pengar på en gång. Dom ska faktiskt
räcka till mer än bara shopping. Jag hoppas på att jag får sommarjobbet jag sökt.
Behöver verkligen tjäna in lite pengar.

Nu ska jag snart äta och sen ikväll blir det A shot at love with Tila Tequila 2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0