It's fun to stay at the YMCA!

Hej Hej.

Mitt pluggande vad det gäller SO:n går kanske inte så bra! kommer ju aldrig 
ihåg någonting , det är ju faktiskt det som räknas . Håller på med samhälls
kunskap och det är ju så himla sjukt tråkigt! USCH! menmen ,vill man ha ett
okej betyg är bara att plugga på. Jag känner att ibland vill jag bara skita i det.
inte göra någonting och se bara vad som händer om jag inte övar.
Fast ändå vågar jag inte eftersom att det kanske kan gå skit dåligt och det
kanske påverkar mina betyg och jag vill verkligen inte sänka mitt betyg i SO:n.
Så jag tänkte att jag skriver ett blogg inlägg som variation av läxorna.

Skolan idag va den bästa på länge! :D Hade Tema dag och vi i musikprofilen
hade olika generations tema. Vi gjorde olika saker vid olika årtal.
Jag , Evelin, Vicco dansade till Grease på 50-talet .
Vi hade tjejer som gjorde Beatels på 60-talet.
ABBA på 70-talet och så visade vi Karls verision av Michael Jacksson som
han gjorde när han gick i 4:an ( 9:an nu) på 80-talet.
Det va faktiskt skit roligt när jag, evelin, astrid , isabella och sandra dansade
till Spice Girls på 90-talet , vi va verkligen helt oseriösa, värsta fjortisarna ,
helt opassande kläder och ja , vi bara flummade runt. Fast det va himla kul!!

Man va rätt trött när man kom hem faktiskt , vi va ju i musiken och övade hela
dagen från klockan halv 9 till klockan 2 , fast vi hade ju lunch och rast.
Klockan 2 kom alla från vårat arbetslag och kollade på våran generations konsert
eller vad man ska kalla det för.
En dag man inte kommer glömma i första taget.

Nej , nu måste jag återgå till läxorna igen, bara jag kommer ihåg något nu.

/ AMANDA.

Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Det kan jag säkert. Hör av dg typ på Söndag! :)<3

2009-03-05 @ 21:17:24
URL: http://theresestromberg.devote.se
Postat av: nicolina

haha så himla kul var det idag:D!! eran dans till grease var sjukt bra btw!

2009-03-06 @ 21:12:16
URL: http://nicolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0