Lördag.

Hejsan Svejsan!

Idag är det lördag fast jag tycker det känns som en söndag . Vet inte varför
faktiskt. :S Håller just nu på att ladda hem photoshop. Jag hoppas att jag lyckas.
Alltid när jag ska ladda hem eller installera saker så blir nästan allt fel hela tiden.

Gårdagen va riktigt kul!
Vi va hos Frida vid 7 typ, käkade tacos och massa saker. Hon fick turkos hårfärg av
oss också så vi färgade turkosa slingor i hennes hår! hahaha :)
Klockan 11 kom pappa och hämtade mig, Evelin, Eva och Viktoria. Va hemma klockan
23.45 och då gjorde jag mig och ordning, sen gick jag och la mig och somna klockan
tolv. va så himla trött!! :D

Nej nu ska jag käka, pappas hemmagjorda pizza! ;)
Sen hopp in i duschen och sen åker jag hem till mamma och kollar melodifestivalen.
Magga och Jenny kanske kommer också!


Här får ni en bild på mig och vicco!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0