Seg måndag.

Hola Chicos!

Denna Måndags eftermiddag/kväll har varit väldigt seg!
Hade 2 ½ h kör. Den va väldigt seg. vi fick inte använda stolarna så
vi stod upp och sjung hela tiden. Fick bara några få korta pauser. :(
När jag kom hem käkade jag , Evelin älskling ringde så jag pratade
med henne en stund. Har precis kollat klart på Spårlöst! så himla
bra, sådana program gillar jag!
Imorgon är det Tisdag och då åker jag till mamma, det blir plugga hela
dagen efter skolan, har prov på Onsdag.

Nu ska jag läsa lite och sedan sova!
God natt <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är så välkommen hem till mig! Glöm inte att vi ska färga hår ikväll när jag vaknat för nu ska jag hem o sova snart! Kramar

2009-03-17 @ 06:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0