Snowroller

Hej Hej!

Nu är klockan 21.30 och jag sitter framför datorn, dricker thé och
så det skönaste av allt så är jag ny duschad. Finns nästan inge
skönare att vara duschad och sen gå och lägga sig i nybäddad
säng! :D <3
Jag och Evelin gjorde verkligen inte någonting idag. Vi gick runt i
pyjamas till typ 4 och sen så har vi typ bara kollat på film, suttit vid
datorn och läst. så himla skönt att inte göra någonting.
Imorgon är det skola igen och jag bara känner att jag inte vill!!!
Helgerna går så FORT - man hinner inte med.
Nu är det bara sista veckan nu och sen är det påsklov.

Nu ska jag dricka upp mitt thé och sedan ska jag lägga mig i sängen
och läsa "om jag kunde drömma"  ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0