Solsting och Snésprång

HalliHallå.

Min header verkar fortfarande inte funka. jag vet inte vad jag ska göra för att
den ska bli bra igen! :(
iallafall så har denna dag varit såå jävla bra! Våran färd mot Skara började
klockan 12 , det skulla ta ca 1 ½ - 2 timmar att åka dit + att vi skulle stanna
någonstans för att käka också.
Vi kom fram till Skara runt kvart i 3 och buskisen skulle börja klockan halv 4.
Vi parkerade och gick in på Rosers Salonger som busiken skulle visas.
Vi fick gå in en kvart innan + att vi hade bra platser så man såg allt.
Man fick inte ta kort där inne och det va synd för jag ville ta lite bilder! :(
Pjäsen va klar ca klockan 6 och sedan åkte vi hem.
Den va helt klart lyckad, såå jävla bra. har inte skrattat så mkt på länge.

- ´ISKF´ITT!   hahahahhahahahahah :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0