filmkväll...

God eftermiddag!

Klockan är 17.20 och jag är supertrött. Jag har egentligen kör om tio minuter men
jag orkar verkligen inte. Vi har dubbel pass nästa vecka så man får köra på hårt då
istället. kom hem runt ett och då gick jag ner i källaren och rotade genom kartongerna
efter disney filmer. jag hade skulle ändå passa nemo och jag hade inte lust att göra
något annat än att köra disney maraton med mig själv! :D <3

Måste bara berätta att gårkvällen va så jävla lyckad!
Vi skulle ha film kväll hemma hos evelin med tjejerna. Vi gick till ICA på krämaren
och handlade lite. Vi gjorde tacos när vi kom hem till Evelin. Senare skulle vi börja
titta på film. Vi började kolla på FUCKING ÅMÅL . Det va bara astrid som hade
sett den så vi kollade på den. Så jävla bra film! :D
Sen började vi nörda EVA&ADAM serierna. Så bra är dom!!
Efter det så ville alla köra klä´poker :D hahahahaha
Ja som alla vet så är ju jag alltid den som vill gå och lägga sig först. men icke
san icke, Tror ni att jag fick gå och lägga mig eller? nej du!!!! ;)
Jag somnade halv 5 i evelins säng men när jag precis slumrade till så väckte
evelin mig och sa att jag inte fick sov . Då kan man säga att jag fick damp ,
typ blev allvarlig helt plötsligt så tillslut fick jag sova. Dom andra somna vid 7.
Det är bra!!! hahahhahahaa


Nej nu ska jag kolla på Scoopy-Doo, renskriva deckare och dricka kaffe.

/ AMANDA




Kommentarer
Postat av: astrid

"kastar en penna i huvet på amanda för hon sover"

haha! måste se resten av eva och adam !!!! :p

2009-03-12 @ 21:05:16
URL: http://astridpaulsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0