Fy vilket väder!

Herregud!
Det ösregnar här hemma. Ingen rolig syn ska jag få be att
tala om. Vill ju ha solsolsolsolsol!!! :D
Dagen idag har varit rätt så rutten. farfar skjutsade hem mig
vid 2 och innan det så hade det regnat hela förmiddagen så
då hade man ingenting att göra.  När jag kom hem fanns det
heller inget att göra. Sedan så fick jag reda på att kläderna + bikinin
som jag skickat efter hade kommit. Synd nog så va allt förstort! :(
Usch nu åskar det också. Nej nu måste jag göra mig iordning.
Ska på tjejmiddag hemma hos Evelin ikväll.
ha en bra fredagskväll mer er!


Kommentarer
Postat av: Anton

å va larvit me tjejmidda

2009-05-22 @ 17:50:07
Postat av: Nina

Hej Amanda!!



Jag kollade lite ang golfkiosken och de tider som ingen står ännu är 6/6, 7/6, 13/6 & 13/6.. tiden är mellan 14-19 tror jag men du behöver inte stå hela tiden utan om du är snäll och vill stå så kan du välja vilken tid du kan och vill.



Höra gärna av dig så snart du vet...



Kram Nina

2009-05-23 @ 17:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0