Jag älskar detta väder!

Fyfan vilken helg! vill inte att den ska ta slut. Har varit så himla bra väder.
Snacka om sommar helg. Man kan till och med inte vara för länge ute
i solen för då bränner man upp sig! hahaha jag kan knappast tro på
detta underbara vädret. Men det kommer väl sedan när man upptäckar
att man faktiskt har fått färg på kroppekakan.
Dom har sagt att det ska bli skitväder på tisdag så ta förfan vara på denna
dag! ;)
Min dag har spenderats inne för att städa på förmiddagen och när mamma kom
hem från jobbet så la vi oss i parken en timma. Man kan inte vara ute längre än så.
Nu sitter jag här och gör ett snabbt inlägg, ska även kolla lite bloggar.
Ska sedan hjälpa mamma med maten och sedan ska vi ut i parken och grilla när
solen börjar ner och det inte är lika varmt längre.
Bilder kanska kommer, det beror på om jag har lust eller ej.
Ses Ikväll!  ♥
¨




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0