Måndag och en väldigt regnig dag.

Hejsan Svejsan.

Idag har det varit en intensiv dag, eller egentligen inte men
det känns så. Det har varit så tråkigt väder så idag har vi mest
varit inne på dagiset. Det har varit en vanlig dag också för en
gångs skull. Har hänt så mkt när jag varit där. Imorgon är det
ölmbrobarnmarathon. Då ska alla barn från alla avdelningar
springa ett litet marathon. Ska även ha med mig kameran imorgon
så jag kan ta lite kort och lägga ut här.
Tog med mig Anton hem när jag slutade. Han ville så gärna följa med.
Nu är klockan runt 18.00 och jag ska väl gå ner en trappa och
hitta på något att göra. Känner mig rätt så rastlös.
Ha en trevlig måndags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0