Solsting och Snésprång.

Hejsan!

måndag idag och jag tyckte faktiskt skoladagen gick väldigt bra.
Hade bra lektioner bara idag. Hann även gå hem till Evelin på rasten
för att se hur hon har fått det i sitt nya radhus. Sista lektionen va skit bra.
Vi hade ingen idrott utan vi skulle ha trippelbollturnering mot 8B.
Eftersom att jag inte skulle vara med på turneringen så fick jag vara
hejarklacka tsm med Vicco och Eva. Vi vann såklart! Vilket va bra men vi
kommer nog tyvärr förlora mot 9H som vi ska möta sig.
När jag kom hem så satte jag mig på balkongen och solade. Det var riktigt
skönt för att det var så varmt ! :D
Nu sitter jag och kollar på Solsting och Snésprång. När det är slut ska
jag gå och lägga mig för jag är döds trött.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0