Uppdatering.

Ska göra en uppdatering från gården, jag var så trött när jag kom hem
igår så jag gick och la mig på en gång, hade t.o.m somnat i bilen hem
så jag var rätt så trött, kunde knappt stå upp. haha
Vid halv 8 igår så stod jag och en del av musikprofilen på en lastbil och
sjöng vårsånger i hjärsta. Inte så kul kanske men men.
Efter det drog jag, pappa, A-B och Emil ut till dylta vid brasan där. Köpte
lotter och umgicks med släkten och så. Vi gick där ifrån runt halv 10 - 10
och då åkte jag, pappa, A-B , Emil , Nina , Fredrik och Anton hem till farmor
och farfar. Vi satt mest och umgicks. Jag drack té och löste lite korsord.
Blev så trött efter ett tag så jag somnade i deras fotölj. Åkte hem vid halv
12 och när jag kom hem så gick jag och lade mig på en gång.



Idag så har vi varit på marieberg. Har inte varit där när dom har varit klara.
Var bara där när dom typ var mitt i bygget. Pappa skulle köpa jeans och
sånt så jag hängde med. Innan det åkte vi till Täby och åkte Go´kart, eller
inte jag förstås men pappa och Emil åkte.
Har precis kollat på Så ska det låta och nu ska jag läsa lite eller sätta
på en bra film. Ha en skön kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0