Vårens fina tecken!

Hallåj!

Ja vad ska man säga om denna dag, den började skit iallafall.
Min bror har blivit magsjuk! Det är verkligen det sista jag vill bli nu.
Bara för att man ska praoa i två veckor så ska man få magenfluensa.
Det är inte direkt något som man längtar efter, jag drog till mamma
istället. Har varit ute och åkte lite med mamma och mattias - handlat och
lite sådant. Nu sitter jag här vid datorn och funderar på om jag ska
ta och fixa till en ny snygg header ! ;) är lite sugen på det faktiskt.
Ikväll blir det Robinson och sen en till film med morden i midsomer.
Imorgon blir det nog stan med Evelin och på eftermiddagen drar jag
ut till farmor&farfar, ska bo där under praoen eftersom att jag ska
praoa på ett dagis ute i Dylta.
Ha en skön kväll!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0