Favorit i Repris

HejHej

Gårdagen blev så himla stressig så jag hann verkligen inte skriva
något inlägg. Skolan var som vanligt igår da och sen när man kom
hem satte jag mig med matteläxan direkt eftersom att jag hade väldigt
lite tid på mig. Jag käkade och bytte om sen bärde det av till Kulturskolan.
Kom dit vid halv 6 och då stallde vi oss precis som vi skulle stå och övade
alla låtar rakt upp och ner. Vi övade och övade ända från 17.30 - 19.15.
Då gick dom som skulle byta om och bytte om¨. 19.30 började konserten
och höll på ca 45 min. Det va inte så mkt folk kanske men några var det.
Evelin, Vicco och Jojjo va snälla och kom och kollade! :D <3
Kom hem vid halv 9 då duschade jag, käkade och kollade på Spårlöst.



Dagen var helt okej, hade bild och den sög ju som vanligt.
Lektionerna va väl som vanligt lika tråkiga, inget speciellt roligt som
hände så..
idrotten var faktiskt riktigt rolig idag för en gångs skull. Vi gjorde
någonting med frisbee. Vet inte riktigt vad det hette men kul var det  i
alla fall.
Nu ska jag plugga lite svenska och käka något gott som finns. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0