When you can live forever, what do you live for?

Hejsan allihopa!

Idag är det torsdag och snart är det helg och två veckors prao,
Jag bara längtar! :D
Skolan va som vanligt, vi var väldigt få eftersom att många var
på vandring, det var i och för sig skönt. Dom är borta i morgon med.
Efter skolan åkte jag hem, käkade lite och sen hängde jag med
mamma och handlade på maxi , var tvungen att inhandla Twilight
filmen , jag bara kände hur den ville bli min! :D <3



Nu ska jag göra iordning en STOR kopp varm choklad och
lägga mig i sängen och kolla på filmen, jag bara längtar! :D
Men jag får ju inte glömma Breaking Dawn också. ;)

Kommentarer
Postat av: astrid

typ älskar citatet!

och snygg bild ;)

jag har gjort om min bloggdesign gå in och kolla?! :D

2009-05-07 @ 21:01:15
URL: http://astridpaulsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0