Nu kommer det....

Nu kommer äntligen min uppdatering som jag väntat på.
Tyvärr hann jag inte ta så mkt bilder men jag tog då jag hade
tid att ta.
Konserten sammanfattar jag med att det var det roligaste jag
gjort i HELA mitt liv. Det var så kul att stå på scenen framför all
publik och sjunga dess underbara låtar. Kunde inte hålla tårarna
tillbaka medans vi sjung Heal the World. Jag hade ont i käkarna
efteråt för att jag stod och skrattade och log hela tiden, var länge
sedan jag log så mkt. Känner nu att jag verkligen är där jag hör
hemma eftersom det är där som jag mår som bäst!
Måste också bara säga att det är alla underbara personer i körerna
och framförallt Fred våran dirigent som har gjort denna konsert så
underbar!
Kommer nog mer bilder under själva konserten om Vicco har tid
att skicka lite bilder.


Tyvärr har min dator fått damp så fler bilder kommer senare.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0