Let the futurs sing.

Hejsan!
Jag är ledsen för väldigt dålig uppdatering men jag skrev i slutet
av förra veckan att jag skulle få lite tid att uppdatera. Jag fick
faktiskt mindre tid än jag trott. Jag har nästan bara varit på konserthuset
denna vecka och sedan har jag varit hemma och sovit.
Ska försöka sammanfatta min vecka här nu i några inlägg.

Idag hade vi våran sista konsert. Den var verkligen inte rolig.
Kändes bara helt fel. Det var väldigt väldigt mycket roligare i tisdags.
Vi skulle iallafall vara på kulturskolan klockan 09.00 och börja repa.
Klockan 13.00 började konserten och den var slut klockan 14.00
Det var ju konsert med alla Örebro läns körer och mellanstsdie kör
så det blev ju inte alls samma effekt.

När jag klickar in på internet så kommer detta fram!
Tyckte jag var lite roligt! :D jag är här -----------|


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0