LÖRDAG!!!

Hejsan.
hann tyvärr inte att blogga igår för jag hade fullt upp hela
dagen igår. Först var jag i skolan som var helt okej.
Åkte hem på en gång och sedan åkte jag nästan igen för
jag hade solosång. Har börjat med en ny låt. Songbird
av Eva cassidy.
På kvällen umgicks jag med Evelin, kollade på idol och så.
Karolina Brånsgård från Örebro åkte ut! :(
Evelin sov hos mig, innan vi somna kollade vi en stund
på Män som hatar Kvinnor av Stieg Larsson.

Vaknade upp runt halv 11. Efter en lång frukost lade vi oss
i sängen igen och fortsatte titta på filmen. Evelin skulle iväg
till Marieberg senare på eftermiddagen så hon gjorde sig
iordning under tiden vi tittade.
Klockan 3 åkte hon och då tog jag en lång promenad i det
sköna soliga vädret.
Gick hem till mormor en stund för att hälsa på.

Nu sitter jag här och tittar på Körslaget, idag åker första kören ut.




Karolina Brånsgård från Örebro åkte ut igår från Idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0