Min nya header.

Hejsan allihopa!
Som ni ser har jag gjort om min blogg lite grann.
Tyckte den behövde en förändring. Jag är en sån som ofta
tröttnar på mina headers även fast det tar mig år till att komma
på hur dom ser ut, inte alltid man blir nöjd men jag är klart helt
nöjd nu. Jag tänkte eftersom att detta är min blogg så varför ska
inte jag pryda min header!? hahah :D
Nu kommer snart Evelin, vi ska titta på idol. Dom har Michael Jackson
tema ikväll så det blir jag som sitter bänkad vid tvn, sjunger med
och hoppas dom kan göra låtarna någorlunda. Det är väldigt få som kan
göra bra covers av MJs låtar. Jag är i alla fall svår såld när det gäller
hans låtar som någon annan ska göra. Då måste dom höja ribban högt
för att jag ska falla!
Nej nu ska jag sluta babbla, ses imorgon!






Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman! Jätte fin sida du har gjort!!

Nu sitter jag på jobbet igen o har tråkigt! Saknar er redan :( Puss & Kram

2009-10-16 @ 22:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0