Mina nya naglar.

Gud vad denna dag har gått fort. Gick och la mig rätt sent igår
för jag hade hittat massa avsnitt från ett barnprogram som heter
Sailor Moon som gick på tv när jag var liten, älskade det verkligen.

Idag har jag varit på m-berg med mamma. Skulle dit och säga hej
och visa upp mig på Lagerhaus eftersom att jag ska praktisera där
i två veckor nu efter höstlovet. Ska bli riktigt kul.
Vårat egentliga ärende var att hitta en present till Mattias.

När vi kom hem kokade vi kaffe och sedan satte vi och lästa våra
nya tidingar som hade kommit idag. Mamma prenumererar på
Hänt Extra och jag på VR - Veckorevyn.

har helt och hållet glömt bort att visa mina nya naglar.
Tog ett tag att fixa, men vill man vara fin får man lida pin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0