Smycke fynd!! :D

Fredag idag och jag fattar inte att det är helg ännu en gång.
Veckorna går så fort att jag knappt hänger med. Har varit rätt
mkt plugg denna vecka p.g.a prov som man måste plugga på.
Har t.ex matte prov på torsdag och So prov på fredag. :S

Efter skolan gick jag och Astrid en stund på stan. Skulle kolla på
ett par skor men hittade inga! :(
Klockan 15:30 gick vi ner till Kulturskolan för vi skulle gå på en
lektion som heter Ta Hand Om Din Röst. Det har med sången och
brytarveckan att göra. Det tog en timma, gick rätt så fort.
Jag och Astrid skildes av där och jag trallade upp för att investera
i smycken. Hittade en jätte fin silver ring på ur&penn.
Kostade egentligen 248 kr men dom hade 50% på allt Silver i
monturen så jag betalade bara 148 kr vilket var värsta fyndpriset.
Köpte även två par örhängen! :D Smycken är så sjukt roligt att
köpa. Imorgon ska jag till Marieberg med Evelin då blir det investering
i skor och ett och ett annat klädesplagg! :D <3
nu ska jag titta på film och sedan sova.


RING 248:- 148:-





ÖRHÄNGEN 20:-


ÖRHÄNGEN 39:-


Kommentarer
Postat av: evelin

vilken fin ring älskling :D<3

2009-09-26 @ 12:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0