sammanfattning av helgen!

Hejsan!
Jag har inte gått upp i rökt bara för att jag inte har uppdaterat
på ett tag. Det har bara inte funnits tid och ork för att blogga.
Dagen igår blev helt okej. Tänkte ha en skön dag hemma , vilket
jag hade och sedan ha en myskväll med bara mamma hemma och
titta på film m.m för att mattias och emil skulle på bio.
Senare bestämde jag mig för att åka till hjärsta och umgås med folk
i stället! mötte först upp evelin på conventum för att titta på dannys
handbolls match, senare bar det av hem till evelin, marcus kom och
vi mötte upp danny vid edessa för evelin och marcus skulle käka.
Stack hem till Marcus för att få i sig lite krubb och sedan kom Petra
och Amanda. vi var typ ute hela tiden. Åkte sedan hem och när jag
kom till Gumealius så la moppen bara av och vägrade starta igen,
som tur va så hade jag inte långt hem så jag började rulla den hem.
Blev lite pinsamt när bilar åkte förbi och få se en tjej komma rullandes
med en moppe klockan halv 12.
Idag har jag inte alls gjort mkt. Har gått och blivit sjuk så jag har i
princip legat i sängen eller suttit vid datorn idag.
Nu har jag tittat på tv så nu blir det sängen eller kanske en stund framför
datorn! :D <3
GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0