Exuviance

Jag ska nu tipsa om ett skönhets inlägg för personer
som vill göra huden lite "lyxigare".
Eftersom jag har acne använder jag detta och jag tycker det funkar
om man jämför med alla apotekets grejor. Jag säger bara
släng alla Apotek produkter och börja köp Exuviance

Jag ska tipsa om två produkter inom det märket som jag använder
dagligen.

1. Det är en Cleanser som är åt gel hållet. Det är snäll mot huden
och passar perfekt att använda som att ta bort makeupen i ansiktet
( ej ögon) men den passar lika bra om man bara vill tvätta ansiktet.
Den luktar inte så speciellt gott men den är dryg och därför räcker den
länge vilket är positivt. Den gör att din hy lyser och får en helt annan
lyster. Såklart får du även en lenare hud.
- Har du acne - så förebygger den det då det inte finns några slags tillsatser.
den är bra för din hud om du har acne.
produkten kan du köpa på spaanläggninar elle via nätet- kostar ca 300 :-


2. Den här en Toner som är lite rinnig av sig vilket bara är bra, eftersom
att en toner inte ska vara fast på något sätt.
Även i den så finns det inga slags tillsattser eller liknane, inte helle något
frätande ämne vilket gör att den även är bra för den s.k "acnehuden".
Den är skonsam och mild mot din hy.
Denna rekomenderar jag att använda efter man har tvättat sig med Cleansern
(den ovan) Även denna finns att köpa på spaanläggningar och via nätet.
kostar ca 300:-

Kommentarer
Postat av: Angola

Åh! Har tänkt prova Exuviance men tycker det är så dyrt i de fysiska butikerna.. Var köper du dina produkter någonstans? :)



2010-05-05 @ 17:25:31
URL: http://www.bland-band.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0