läkarbesök väntar.

God morgon!
Jag ska till läkaren nu på morgonen och då passade jag på
att sova lite längre + att jag ändå gick upp lite tidigare för att
kunna äta en ordentlig frukost för en gångs skull! haha
Vi bakade bröd igår på hemkunskapen och jag brukar inte tycka
om hembakat bröd men jag rörde det inte och tog istället hem det.
Käkade det nu på morgonen och det var så sjukt underbart gott!
Jag ahr nu fattat att varje gång jag bakat bröd så har jag ätit det
på en gång och då har den fortfarande varit varm och kladdig i mitten!
Har fattat att jag ska vänta för att kunna äta det! haha

Nu ska jag strax cykla iväg men slänger upp en dagen outfit innan jag sticker!
Ha en bra dag!



jeans GT, oversize tröja Weekday och kavaj Second hand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0