You sing like the flying bird

Hej!
Vilken skön fredag!
Det började med att vi var på Risbergskas Vråkonsert - WOW!
den var helt okej men inte lika bra som dom andra som varit. Lite besviken
blev jag faktiskt!
Efter det åkte vi tillbaka till skolan, käkade och hade syslöjd. Slutade
efter det vilket var hur skönt som helst! Hade med mig min jeansjacka då
så nu är det än jeansväst! :D

Ikväll blire en hemmakväll. Skulle egentligen vara med tjejerna men har
fått en riktig huvudvärk så jag stannar hemma och går och lägger mig tidigt
istället!

Jag tog bara några kort, Det var så svårt att ta kort då dom typ aldrig stod still.
Det är dålig kvalité på dom också men det får duga!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0