Våren kan komma nu!

Gud jag vill bara att snön ska försvinna så att våren kan
komma någon gång. Jag längtar faktiskt riktigt mycket vilket
jag inte brukar göra.
I går var jag på handledarkurs. Riktigt intressant, lärde mig
massor. Nu ska jag bara fylla i mina papper, skicka in och
sedan kommer nog förmodligen mitt körkortstillstånd och
då ska jag sätta mig bakom ratten. Känns jätte konstigt men
jag har väntat jätte länge på att på övningsköra och nu får
jag äntligen det! Ska bli hur kul som helst.

Satt och kikade runt lite på nätet efter kläder.
Jag har väl hittat bästa kombinationen av kläder nu i vår
och försommar'n/sommarn.
Innan försommar'n är här så ska jag ha detta!!!!
Har båda klackskorna redan, allt annat ska finnas i min
garderob innan sommarn. PUNKT SLUT!
God natt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0